notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

fjortonde oktober

Kategori: Från förr

Idag har jag övningskört igen sen så jobbade jag och nu sitter jag här och gör engelska... (bland annat)

Something else - Sid Vicious

I fredags var jag med Emy, Hannah och Rebecca hemma hos Gabrielle och kollade på Beck! haha, innan var jag och Emy på manifestation mot gatuvåld, i kungsan :) haha efter att ha åkt från Östermalmstorg - Ropsten - Axlesberg - Östermalmstorg så gick jag och Emy upp på fel sida från tunnelbanan - vi skulle till Norrmalmstorg och möta de andra.. men vi tog ut pengar innan vi gick "åt rätt håll igen" och bakom oss i kön, hahahahahah, kom det nådra killar i 20-års åldern; den ena tar upp mobilen och ringer någon:
- Sssshhyyndaaa diiig till systemet och köp en flaska rööööviihn!   
Sedan sa han till den som stog brevid:
- Har du hört att Christer Bauer har gått i peshion?
Efter det hade jag tagit ut mina pengar och vi var tvungna att halvspringa därifrån för att inte börja asgarva^^ Sen gick vi genom hela östermalm och sa " men har du hört mr brown har gått i penshion, ja tror att du måste shöpa lite röööviiin" - fråga mig inte hur det blev Mr Brown.. det bara blev (;

Nu är jag klar med engelskan ;D haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: