notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

femte oktober

Kategori: Från förr

Vaknade klockan 07:10 imorse, skulle gå 07:14, så jag fick liite panik!!! men jag hann till skolan i tid ... Annlis (franskalärare) var sen så jag hade  itne behövt stressa :/ menmen... på franskan gjorde vi massa verb! jippi? Sen hade vi SH och läste vidare om den offentliga sektorn, efter lunch skulle vi ha matte, och då fick vi veta att vi kansek ska läsa matte B på ett helt år, fyfan va arg jag blev!! asså den kursen är 50 p och man ska inte behöva läsa den ett heeelt jävla år!! det är många i min klasss som itne hänger med men DET ÄR INTE MITT PROBLEM! vi har extra hejälp efter skolan fall man behöver så jag fattar inte problemet! jag struntar fullkommligen i fall resten av klassen läser kursen i ett år men jag täner inte göra det, så enkelt är det bara! Dessutom förlorar man möjligheten att läsa matte D ifall vi ska läsa B-kursen på två terminer ist för en, och jag kanske vill läsa matte D! maaahh!
 
Nu är det helg iaf och imorgon ska jag gå på förhandsvisningen av "Rattatouille" men mamma, syrran och nåra kompisar till henne :P - jag mamma och massa måbarn yippie ;D haha?  
Resten av helgen går nog till att göra engelskan, matteprovet är ju iof inställt nu men aaaah blä :( 
 
Nu är klockan 16:16 

Ska kolla på OTH om 20 min och sen är det idol ikväll, fan va trött jag är efter den här veckan, okej jag är typ alltid trött men iaf :p 


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: