notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Comfortably Numb

Kategori: Från förr

Jag vaknade halv tio idag, då gick jag upp och duschade och nu sitter jag här.. ska snart käka frukost antar jag :)

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, ska höra vad Emy ska göra ifall hon hade tänkt åka hem från Uppsala idag ^^ hehe. Idag måste jag ringa pappa kom jag på.. ska ju dit någon dag på lovet, och jag tror jag tar onsdag ^^
Ska lägga upp bilder - i bilddagboken - från helgen när Emy och Emma har skickat sina till mig (a) haha

Igår åkte mamma och Stefan till Tyskland, för att köpa en bil: en freelander ^^. Så för tillfället är jag och Robert ensamma hemma ;) Therese är på ridläger till på onsdag såå yeeey ^^ haha, men det som är en aning jobbigt med det är att jag måste gå ut med hunden... Robert jobbar så jag måste, attans!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: