notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

20:28, TRÖTT!

Kategori: Från förr

Idag hade vi historiaprov och det gick åt helvete :( asså bläääää säger jag bara, på svenskan fick vi välja mellan skrivuppgift, muntligt prov och skriftligt och majoriteten ville ha skriftligt prov, stupid stupid stupid! jag ville ha antigen muntligt eller skriftlig uppsats FÖR DET ÄR SÅ MYCKET SLAPPARE!!! fan va irriterad jag blir .... maah, men vi fick ha vår Export&Imoprt-lektion framskjuten ist för håltimme så det var bra :) efter skolan träffade jag Emy ;D vi gymmade först och sedan åkte vi till Nacka Forum för Emy skulle fixa lite och efter det käkade vi på Taco Bar =D yeey, sen när jag kom hem var jag tvungen att plugga, har gjort franskan och valt ämne till engelska analysen, borde läsa SH och företag ekonomi men pallar inte just nu :/ .. jag gör det ,,, sen!

IMORGON ÄR DET FREDAG

Kommentarer


Kommentera inlägget här: