notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

- NO FUN -

Kategori: Från förr

Idag var jag i skolan, jag ock Emily jobbade på vårat geografiarbete och vi läste lite mer om medeltiden både på svenkan och historian., vi läser iof littraturhistora på svenskan så det är ju inte samma saker man läser om men det är medeltiden iaf ^^ haha elelr juste XD vi läster ju om renässanasen på hstoran ^^ "bra där Cissi, vi har prov på torsdag och du vet inte vilken tidsålder du läser om"
Efter skolan var jag och tränade ltie, somnade på bussen påväg hem och sen kollade jag lite på OTH och nu sitter jag här och pluggar inte fast jag borde ^^
 
Ikväll kommer Kyle XY sen ska jag fortsätta kolla på min Gray's anatomybox som kom igår =D haha ^^















Vi lever i en bubbla , i vår egna lilla värld.
Vi är trygga bakom väggar och skyddas av en vänlig röst
som lovar trygghet varje gång vi behöver tröst.
Vad gör vi när vår värld rasar samman och verkligheten väntar utanför?
När den skyddande muren faller, hjärtat sjunker som en sten.  
När den vänliga rösten säger stå på egna ben.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: