notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Varför inte?

Kategori: Från förr

Jag o syrran kollade på Freaky Friday o käkade massa chips så nu är jag lite gladare!
image81
Du vet att du gör mig lycklig! <3


Juste jag fick ett ryck och tog ett till hål i örat, det gjorde ganska ont ja! men om man vill vara fin får man lida pin.
image82


Idag har jag varit riktigt "duktig" >< 
Först när jag skulle sätta i kontakten till vettenkokaren (som inte gick) vart jag lite .. irriterad och gjorde några yviga rörelser så jag lyckades slå omkull vattenkokaren med typ en liter vatten i: så allt vatten rann över köksbänken! 
Sen skulle jag bara fixa med några sladdar bakom datorn. Så då slutade musen fungera: så jag var tvungen att flytta runt sladdarna ännu mer och det slutade med att en av mina adaptrar började lukta brännt =/ .. mitt huvudämne är teknik, eller inte :P  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: