notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Vad ska man säga?

Kategori: Från förr

Igår träffade jag Hannah på slussen för att vi skulle samåka till öppethus (för skolan) och när vi väntade på 47:an på sergelstorg kom det fram en gubbe till oss:
"Vilken fin trädgårdsfrisyr du har!" (till Hannah)
 " Va, hm a tack!" (Hannah)
"Är det din naturliga hårfärg?" (det måste tilläggas att Hannah har knallrött hår)
"Nej, jag har ju färgat det) 
"Jahaa, så du har färgat det litegrann! men när jag kom här trodde jag att jag hade kommigt till himlen: det såg ut som det var två änglar som stog här"
"VA.. haha" (jag) 
"Vilket fint väder det är, det är bäst att sola nu: för då blir man brun och på sommaren blir man bara röööd"
"Hahaha mm.. " (jag) 
"Men du med din ljusa hy bör sitta i skuggan (Till Hannah) men ni får ha en bra dag o sköt om er"
"Desamma .... " (jag)
Våran buss kom.
"Ska ni på denhär?" (Gubben)
"Jaaa... " (jag)
"Jaha, men då måste ni vara försiktigt!"

Hahahaha, vilka människor det finns!!!
Det var typ inge folk alls som kom till det öppna huset, men fine with me, får betalt för att äta kakor lxm ^^ haha.
Efteråt åkte jag till Emy, det kom gäster hem till dem: med småbarn som dunkade bestik i bordet o kastede flaskor o böcker omkring sog" Jippi^^ haha :p
jag och Emy satt typ vid datorn hela kvällen/natten och var övertrötta =D haha o juste vi spelade in två nya musikvideos ;D

Kärlekens spel:
http://www.youtube.com/watch?v=ayZAQSNr_Pg

Freakshow:
http://www.youtube.com/watch?v=PZROvNf7fNg


haha ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: