notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Passing by

Kategori: Från förr

Du sitter jag här uppe vid datorn, nyduschad och allt. Ska nog sova snart, så jag orkar gå upp imorgon^^
Idag har jag varit i skolan, fick veta att jag har ett starkt VG i matte o på franskan spelade vi jepordy, bingo, och ett verb-spel... det var jag Agnes och Mr. Nilsson som tävlade och Annlis höll i allting XD ,, vi fick mörk choklad också :P hihi,, juste: Jag vann verb-spelet, (och Mr Nilsson de andra två)...
Poäng i Jepordy:
Mr Nilsson - 3300 p.
Jag - 2200 p.
Agnes - 300 p.

Efter skolan åkte jag hem och satte mig vid datorn för att skriva SH, konflikten i Nordriland, valde jag =) 
Imorrn ( innan 00:00) ska man skicka in arbetet på 3-5 A4sidor och jag har hittills skirvit 2 s. >__<'  men det kommer gå så bra såå, har morgondagens lektion på mig också =)  hehe, det är faktist väldigt intressant ämne ...

Jag pratade just med Emy på MSN (hon har gått och lagt sig nu som tur är ^^) hon satt och skrattade åt sig själv så att hon fick tårar i ögonen!! Nej, inte åt något skämt utan ÅT SIG SJÄLV, hur hon är och så :P ,, <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: