notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

...ochvet du hur hjärat kan bränna för kärlek som inte kan dö, men inte heller leva!

Kategori: Från förr

Idag var jag i skolan ... Det var segt och jag är på ganska deppigt humör, på grund av vädret? Nej, men det kanske inte gör livet lättre. JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ ALLT JUST NU BARA ...
Dessutom håller jag på att bli förkyld ... Orkar inte bli sjuk igen! Det känns som om allt skulle bli bättre fall jag bara gick och la mig under en sten och aldrig kom fram igen ...

Synd att det är så pass tidigt annars skulle jag gått o lagt mig redan! Men nu orkar jag inte mer så jag går och lägger mig i min säng och kollar på en film, men först ska jag göra te... 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: