notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

My day

Kategori: Från förr

Vaknade vid 7-tiden och skulle bara gå ner o gå på toa men så va pappa och Viktor i vaqrdagsrummet o kollade på barnprogram så jag lade mig i soffan brevid min älskade lillebror o kollade på massa roliga barnprogram ^^ sen spelade jag lite Mario på Viktors "GameBoy", jag ägde xD (nästan). Efter ett tag ville Viktor kolla på "fem myror är fler än fyra elefanter" (dvd-box) som han hade fått i födelsedagspresent, och jag var på ;D Så jag låg i soffan hela förmiddagen typ :P sen gick jag ner på stan för att byta presenten jag hade köpt till Rikard: en bok som han hade. Så jag bytte den mot en annan bok som han också hade! ;D Va duktig jag är ^^ hahaha så nu får han gå o byta själv xD ^^. Till Viktor köpte jag: en Scooby-Doofilm :D
Sen körde pappa mig och Rikard till mamma, så nu sitter jag här och har mindre att göra, hehe ... Kanske ska kolla lite på TV snart.. Eller neej, jag vill spela The Sims <3 hihi


Imorgon kommer det massa folk hit! För att vi ska fira Rikard, så får se om jag kommer behöva organisera allt som vanligt! Okejokej, jag älskar att bestämma så det kommer bli så ^^ haha ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: