notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Mulet :S

Kategori: Från förr

Jag sitter i skolan igen, haha(?).. 
Första lektionen - kl 8 - var franska och vi hade lite betygssnack, jag får MVG i Franska A, sen hade vi matte: då gjorde jag ingenting typ .. carlos snckade massa skit som vanligt och vi fick våra betygskriterier ^^, bättre sent än aldrig? (HAHA), efter matten hade vi engelska och då fick vi välja mellan att göra en teater eller ha ett prov, vi valde prov .. Ja vi är lite cp allihopa!! men sen kom han på att det inte skulle hinnas med eftersom vi inte haft betygssamtalen än, så vi slipper.. eller juste! vi ska skriva en kärleksdikt på engelska till på måndag ist :P ^^ haha
På svenskan ska vi kolla på "Troja" och sedan har vi ekonomi prov ... "Joy"  

Efet skolan ska jag till pappa, funderar på  att dra till stan innan men vet inte om jag ooorkar ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: