notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

MIN DATOR LÅTER IGEN =D

Kategori: Från förr

Mycket mat, mycket folk, ont under naglen, mer mat och mer mat: min dag!

Mathias har installerat mitt ljudkort så jag kan höra min musik igen :D, fan va jag har saknat ljudet <3 *överlycklig*

Imorrn ska man till skolan igen... Matteförhör: pytagaros satas och pi, mycket mysigt? Absolut inte :|
Den här veckan är den sista "hela" veckan innan sommarlovet! Fan va fort det har gått, herregud!!
I helgen kommer (kanske) Emma<3
På fredag ska jag till frissan, ska försöka få håret vitt ;D haha ^^, kollade på lila extensions som jag kanske ska köpa :P ^^ haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: