notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Matte ...

Kategori: Från förr

Idag var jag i skolan klockan 8:30 typ, vi hade nationella i matte som började 9:00... Jag var relativt jättenervös när jag satt där o skulle göra massa logiska lösningar ^^ haha. Satt där i 1 timme och tömde hjärnan på kunskap, sen fick jag åka hem!

Ja har massa att göra men orkar inte! Ska läsa ut boken idag och skriva recensionen, eller a man ska välja 2 uppgifter från ett papper och beskriva slutet samt motivera sina åsikter om det! Jag är på sidan 384 (av 408) 

Ska åka med Emy till stan när hon har slutat, klockan 15:00 hihi!

Just nu sitter jag och lyssnar på "Hurt" - NIN, på mobilen eftersom mitt ljudkort fortfarande inte fungerar(!!!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: