notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Ledigt

Kategori: Från förr

Idag var det omprovsdag i skolan: så jag var ledig^^ jag jobbade, haha .... vaknde 06:00 =/ .. därför är jag trött nu! ...
Jag och storebror är ensamma hemma här hos pappa ! och imorrn ska jg vara med Emy! :D
Förutom att vara med Emy har jag ingen aning om vad jag ska hitta på detta lov! Jo juste, plugga =/ men a det är ju ett måste: nu är det ju bara slutspörten kvar! Sen får man "vila" i 10 veckor ^^ haha

Jag måste läsa ut min franskabok och plugga franskagrammatik =/ menmen .. Jag vill ju ha bra resultat så det är bara att kämpa på =P hihi.

Om exakt en månad ska min storasyster gifta sig! mihihi =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: