notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Lat av naturen eller är det bara måndagssjukan ?

Kategori: Från förr

Måndag .. igen!
Igårkväll kunde jag typ inte somna, jag gick och la mig runt 22:00 och sista gången jag kollade på klockan innan jag somnade var den 00:13. Jag sov sött till klockan var ungefär 04:00 då jag vaknade med panik och trodde att jag hade försovit mig :S jag somnade om ungefär en halvtimme senare och vaknade med chock igen när klockan ringde: den gången vart jag chockad för att jag trodde att jag just hade stängt ögonen :/. Jag segade mig upp och käkade en naturdiet, gjorde mig i ordning och stack till skolan! Seg dag ... Många lektioner .. Mycket att göra ... 
Jag hade planerat att plugga hela dagen idag men: nej, jag orkar inte ... men a, ska ta mig i kragen snart^^ MÅSTE läta mig den jäla franskagramatiken ><

Juste, måste måla naglarna ju! ...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: