notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Ja?

Kategori: Från förr

Sitter i skolan, ska ha företagsekonomi snart =/ igen.. Vi har prov på 3 kap. imorgon och våran lärare är inte här! :O, Så man kan inte få hjälp av någon!!! maah =/ men det är rektorn som ska skriva provet till oss, så det lär ju bli lättre än om Karin skulle gör det!! hehe
Sen om en timme har vi svenska och vi ska spela upp våran teater :S, hälften av gruppen är inte här, vi har inget manus ( det är borta), och ingen kan sina repliker... Det lär gå asbra? ^^ 

Sen efter skolan ska jag vänta på Emy i en timme, och så kommer Svarre hit: han skulle någonstans och jag och Emy ska följa med honom ^^ hihi 

Sen när jag kommer hem måste Stefan kolla på min dator, helst fixa den ^^ haha, o så måste jag göra mitt SH arbete, det ska vara klart till på fredag och hittills har jag bara stödord och en framsida >__<' 

Jag är trött... 

Igårkväll när jag skulle ställa väckarklockan trodde jag att det skulle vara onsdag idag så jag satte den på klockan 06:00, mitt i natten vaknade jag och ställde om den (!) sen vaknade jag klockan 06:00 imorse iallafall och trodde att min mobil var cp för att den inte ringde "efter som det var onsdag idag", efter några minuter kom jag på att det var tisdag och somnade om, jag gick upp åkte bussen till Heriksdal där jag får en knäpp och tror att jag är RIKTIGT försenad "det är ju onsdag och jag börjar 8, maaah klockan är över 9" .. Sen kom jag på att det verkligen är Tisdag idag ... varför kan man fråga sig? ingen aning ^^ 


     

Kommentarer


Kommentera inlägget här: