notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

I'm fine, just .. fine

Kategori: Från förr

Igår var jag på ögonsjukhuset klockan 11:15 och fick göra lite tester, pröva glasögon osv hehe. Jag ska som sagt "bli forskad på" hehe, eftersom min syn är ... speciell ;) Innan besöket hade jag idrott på gymmet och vi fick köra Body Pump med en ung (het) kille, fyfan va jobbit det var!!! Haha är halvt död i kroppen idag!

Senare på eftemiddagen/kvällen åkte jag, Emy, Lydia, Hannah och David till Södertälje och kollade på spelning :) Agony Accepted spelade asbra, as usual!  

Idag ska jag stå på öppethus för skolan igen :), klockan 11.10 ska jag möta Hannah på slussen och så samåker vi till Haga :) hihi. Efteråt ska jag träffa Emy =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: