notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

I'm bleeding from the inside to the obligated outside

Kategori: Från förr

Idag var det en hel skoldag! Oh my gosh
Men imorrn ska jag bara vara i skolan i typ 2 h, eftersom jag har nationella i matte .... inte kul! :S
haha
Till på onsdag ska jag ha läst ut Moment 22 och gjort massa uppgifter till den, har tyå 100 sidor kvar *JOY*, men det är bra för att då läser jag istället för att tänka: ett bra sätt att fly!

Imorrn vill jag shoppa men har itne så mycket pengar, och de tär många kommande födelsedagar så jag får flytta framde tankarna ....




Igen, igen och igen: alltid gör jag samma misstag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: