notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Fredag

Kategori: Från förr

Idag hade vi matte nationella igen!Den sista delen var ganska svår om man säger så! :S menmen... På eftermiddagen hade vi bara SH, då kollade vi på "Hotel Rowanda". Den var hämsk och jag fick ont i magen, men slutet var ju lyckligt var min första tanke: men vadå lyckligt?!?!?!
1 000 000  människor hade blivit mördade bara för att de råkade vara lite längre, ha smalare näsor och lite ljusare hy! Så om slutet var lyckligt kanske man kan ifrågasätta! Sen fick vi uppgiften som vi ska hålla på med den resterande delen av terminen: vi ska få skriva om "internationella relationer". Jag ska skriva om Israel-Palestina konflikten!

Ikväll är det spelning i Södertälje igen (:


Jag har bitigt mig i tungan :(
Stackars, stackars mig ..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: