notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

^^

Kategori: Från förr

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? 
Nee :P
Vilka vitaminer tog du när du var liten? 
Antagligen alla som går ^^
Vad åt du senast?
Ett äpple
Har du fått någon komplimang idag?
Hmm.. tror inte det!
Har du varit med i en rättegång?
Näj
Är du polare med grannarna?
Haha näe, det är lxm bara 1 granne som ens hälsar på mig!
Vilka språk pratar din mamma?
Svenska, Svengelska och en aning franska
Vilka länder har du bott i?
Sverige
Senaste piercingen?
Vänster örat
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Jag kommer inte ihåg :O ^^
Gay?
Ne
Har du däckat/spytt för att du druckit?
Hahaha, mjo!
Har du något husdjur?
.. aa .. hund och katt ..
Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Näe
Har du varit på stranden?
Jadå!
Minns du dina/din musiklärares namn? 
Ja, faktist! :P (Gun, Eva, musik-Micke)
Hur bra är din syn?
Hm njaa .. inte så värst ^^
Har du varit på ett party?
Hehe.. arrå!
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Nej föfan :P
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Vilken av dem? HAHA
Har du varit utomlands?
Jaaa :D
Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Jag har itne vart på nått sådant än!
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Hahahaha, jag skulle vara död!
Var är dina syskon just nu?
Lillasyter: springer fram och tillbaka mellan mitt rum och ... resten av huset, resten är antagligen hemma hos sig själva/ pappa / sin mamma
Vad var den senaste drömmen som du minns?
Oj.. att jag och Emy skulle till ngt jobb (vi stog vid busshållplatsen, det var vinter och mkt snö) o så kom det rn bebis endast iklädd sparkdräckt trippande! Jag var tvungen att hjälpa ungen hem men Emy ville itne missa jobbet så hon åkte, så jag bar omkring på ungen till vi hittade hans hus o så pratede vi massa under tiden och när vi kom hem till ungen frågade jag vart hans mamma var o han svarade ?på jobbet? o så frågade jag vart pappan var o då svarade han ?han sjussar henne men han kommer hem snart? o så kom pappan hem o så hade han stått i garaget (som satt ihop med huset) o hört allt vi sa, så jag gick tillbaka till busshållplatsen o så kom det ingen buss o det var mörkt o .. aa ^^ haha sen vaknade jag typ! xP
Vem ringde dig senast?
Ööh, .. mamma!
Vilken tid gick du upp imorse? 
06:00 =/
Vad ska du göra i helgen?
Javet inte än! Eller på söndag ska vi fira storebror som fyller 18 på fredag^^ haha 
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? 
" Typ 7 över"
När var du riktigt sjuk senast?
Jag är alltid förkyld men senast jag var hemma o sjuk var nog i Mars typ!
När såg du en kändis senast? Vem var det?
Förra Tisdagen, Bert karlsson
Vad finns i din bakficka?
har ingen just nu :P
Har du färglinser?
Nääe ..
Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Hm, sov tror jag :D
Vad är det första du gör på morgonen?
Tänker " Det är inte sannt! Jag somnade ju just!"
Vad ska du göra efter det här?
Samma sak som innan jag gjorde det här ... iiingeeet ^^ haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: