notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Allt det här vänder sig in i mig

Kategori: Från förr

Jag lyssnar fortfarande på Håkan, just nu på " det är så jag säger det".
Imorse på bussen satt jag och läste min franskabok: Jorden runt på 80 dagar (PÅ FRANSKA) och lyssnade på musik, så jag hade ingen kontakt med omvärlden. Vid Järla station känner jag att någon stirrar på mig men jag orkar inte kolla vem det var så efter typ 5 sekunder får jag en pet på axeln så jag rycker till och tittar upp: då var det Eric som satt där o smilade :D haha, vi mötte Kiran och Camilla på slussens bussterminal och Sara uppe vid tunnelbanan och efter någon minut kom även Malin. Vi åkte till Mariatorget och mötte upp resten av klassen samt Karin (ekonomilärare). Vi gick ner till kajen vid Münchenbryggeriet för att besöka eventbyrån Imagin, vi fick en rundvandring och sedan höra på massa saker om hur det är att arbeta där: vi satt ner i 2 timmar! Sedan åkte vi vidare till Älvsjömässan, där jag och Amanda plockade på oss massa godis :P haha
På mässan var det massa gymnasieelever som hade gått kursen ungt företagande, den går ut på att man staratr ett företag och lanserar en vara! :p det ska vi göra i 3:an!

När jag kom hem gick jag ut med Nemo, han är en olydig svart klump på 45 kg.
Svart labrador med andra ord..


Nu är jag jättetrött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: