notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Tisdag

Kategori: Från förr

Idag var jag "ledig", från skolan iallafall - så ja åkte me mamma till jobbet kl 06:40 ,, men det är ju värt pengarn :P haha, jag satt vid datan typ hela dagen dessutom^^ asså o jobbade!

Kom hem vid 5-tiden, ensam hemma tills för ca 15 min sedan.. Bara jag tv:n o massa konstiga saker jag vart sugen på att äta ! =S t.ex. naturell yougurt med honung i ... det låter helt motbjudande men sanningen är att det är fett gott :P Macka med ost och köttfärsås, låter ännu mer motbjudande men det var de inte .. okej ja ska slute dela med mig av mina skumma matvanor ! *lovar*

Om en kvart börjar Gilmore Girls !
hihi

Kommentarer


Kommentera inlägget här: