notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Tisdag

Kategori: Från förr

Jag åkte till skolan imorse.. - hallelulja ^^  men ja va bara på en lektion; ekonomin. Planerade lite redovisning till imorgon: måste lära mig vissa saker =P haha ,, senså hämtade jag mina engelskasaker så ja kan förbereda mig inför provet imorgon^^

Mamma hämtade mig i skolan idag sen åkte vi hem o mamma gjorde pankakor =) hihi, min syrra va hemma också: jag blir så trött på hennes hjärna ibland.. Vi snackade om hur rykit de skulle bli i köket om man inte hade en fläkt, o att brandvarnaren gick igång en gång när mamma - stekte pankakor, så sa ja att de hade hänt när ja gjorde rulltårta en gång..  Thersese, Therese, Therese...

- Va? Man steker väl inte rulltårta? (therese)
- Tyst, tänk i 10 minuter (jag) 
- Va, men vadå? man gör väl itne det? (therese)
- Tänk, bara! (jag)
- Mamma, varför? (therese)
- Det rök ut ur ugnen. (mamma)
- Va!?! Har man rulltårta i ugnen? (therese)
- Nej förstår du, man gör en smet geggar ihop den med det man vill ha som innehåll och stirrar på de tills de fryser! (jag)


Mahahahaha ^^



Juste jag måste tillägga en sak : Emy kan kramas ordentligt, för hon har övat ! ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: