notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Söndag

Kategori: Från förr

Idag var det våffeldagen och dags för sommar tid! yeey vi förlorade en timme, nu är klockan 21:58 fast den "egentligen" är 20:58 så sova är en omöjlighet dessutom måste man gå upp en timme tidigare fast klockan e lika mycket som annars ! Tack EU eller vilka de var som instiftade den fina idéen !

Jag måste säga att denna vecka ser ljus ut´, imorrn ska ja ha utv.-samtal kl 9:00 (fd. 8:00) och mina lektioner börjar itne förens 9:45 så jag imissar inget, isn't it great?, sen på tisdag har vi orientering och jag lär väl komma tillbaka/bli hittad senast torsdag eftermiddag så jag inte missar min tid hos optikern kl 17:00 (inga lektioner missade) och jag kommer få reda på hur otroligt illa jag ser! Som om jag itne redan vet det?!?! 

Dessutom ska ja ha läst klart engelskaboken till på onsdag gjort franskaglosor tills imorrn och AAAAAAAH jag är för trött för att vara på bra humör o för "pigg" för att sova och jag vill ha röda converse och en skinjacka: en brun eller svart?, en brun eller svart?, en brun eller svart? i-landsproblem absolut men jag varken svälter eller har brist på bostad ..eller brist på utbilndning för den delen heller: så vad annat kan jag klaga på: svart eller brun jacka ?!?!






 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: