notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Mjiff

Kategori: Från förr

Jag har relativt tråkigt =/
Har till och med dammsugit i brist på annat att göra - eller nej juste jag gör allt för att slippa plugga (I) igen !
Men jag har läst igenom engelskan .. den lär gå bra, men ekonomiredovisning, jo den kommer också gå bra !! Jaja,, skulle kunna läsa mer men orkar inte, allvarligt: nej, orkar inte!
Ska snart försätta mig i trans framför tv:n, först lär jag kolla på Ally McBeal, sen Vänner och sist men inte minst: Gilmore Girls^^ jauop så lär det bli ! ;D
Imorrn ska ja få tillbaka Min OC (ses.1) box av Kiran !! Jippi ^^  Malin har den andra, hoppas hon är klaar snaart: vill ha dom hemma igen^^ haha

Idag lånade Emy Crossroads av mig !! Vem ska skämmas mest? Emy: som lånade den, eller jag: som har den?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: