notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Helgen

Kategori: Från förr

Denna helg har jag typ bott hos Emy =) hihi
I fredags va vi istan - jag köpte nya solglasögon och rosa hårfärg =D haha,, sen åkte vi till Emy o hon färgade min hårbotten ^^ :P haha så fint så fint !! Senså .. ja vad gjorde vi egentligen? ^^ hm.. köpte godis o kollade på Kopps eller a typ halva sen somna båda ^^ haha sen igår så resande vi Emys rum: det vart ganska tomt !! det tog 3 timmar !!!!! Sen gick vi till Vi o köpte frusen pizza (haha) sen värmde vi den o käkade =P haha ,, seeeeen ... ja va fan gjorde vi? snackade o såå :) klockan vart typ 20:00 innan vi fixade middag, fiskgratäng, o så kollade vi på TV: dregen va ju på ExtraExtra =D haha,, sen skulle vi kolla på hitta Nemo men a .. såg mindre än halva för båda somna ^^ hahaha .. ^^

Fan hur kunde jag glömma XD hahaha ,, vi spelade u in massa videor =P haha

Vacker utan spackel:
http://www.youtube.com/watch?v=Nnv9I655r5s

Yeah Yeah Wow Wow:
http://www.youtube.com/watch?v=Fon7debgboA




Because some days are just harder =/


Idag har jag gått på promenad - var tvungen att rensa huvet ... Vissa saker, som egentligen är uppenbara, dyker ju bara upp and hits you in the face ibland .. Dom dagarna vill jag bara gömma mig för alla,, Jag fattar att ingen kan veta vad som är fel fall man inte berättar det, men vissa saker kan man inte bara spotta ur sig ... Idag var en sådan dag !!!

Men jag behövde inte bryta ihop idag, även fast min kära mor klagade o skällde ovanligt mycket dagen till ära, för TV:n vart min räddnig: först OC och sedan kollade jag på första avsnittet av Brothers and Sisters och den var braa! =) ....

Imorrn åker jag till pappa !!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: