notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Fredag

Kategori: Från förr

Igårkväll åkte jag till Hemmesta för att Pawwo fråga om ja ville följa me ^^ haha
De va hem till ngn som hette Micke, som Eric o John kännde (tror jag). =)
Jag fick gå hem från telegramvägen ^^ ; ja ramla två gånger (de va halt  o mörkt^^)
 
Imorse vaknade jag av att min kära syster kommer in i rummet o typ "oj, ja trodde itne du va hemma! får ja låna din data?" (hon fick inte det).
Jag var trött hela dagen, nu me, men åkte me mamma o träffade Helene inne i stan för hon skulle välja brudklädning =D, hon hittade en jättefin som ska köpas =D




Kommentarer


Kommentera inlägget här: