notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

15/3

Kategori: Från förr

Igår var jag hos pappa =D
Åkte in till kontoret till 16:00 ungefär, sen gick ja pappa o Anna o hämtade Viktor på dagiset: medan pappa o Anna snacka me fröknarna fick jag veta massa om en liten tjej - vad hon hette i mellannamn, vad hennes mamma hette, vem som skulle hämta henne och när osv - utan att fråga en enda fråga ^^ haha :P
Sen gick vi o käkade på Hard Rock Café, de va länge sen sisst !! (innan mötte vi upp Rikard).
Efteråt skulle pappa o Anna på möte i skolan som Viktor ska börja i, i höst! Så jag fick natta honom o såå.. Han är verkligen min ögonsten! =P haha

Idag va ja i skolan .. fick MVG på franskaprovet sen hände inget speciellt eller juste jag fick låna skärgårdsdocktorn-boxen av Emy ! :D (fast de e syrran som ville låna den egentligen) haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: