notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

12 mars

Kategori: Från förr

Idag är det analogatlenätets nerläggningsdag! hihi, jag ahr en boxer så det spelar ingen roll Xp haha

Just nu kollar jag på The OC ses. 1, den delen när Marissa kysser Ryan i parisehjulet! :D *min favorit*

Idag var vi på dansögskolan=) Det va lite speciellt,, han som skulle "leda" min grupp såg ut som den äckliga kompisen i "Along came Polly" haha ,, Jag fick vara i samma grupp som Lydia annars va det itne så måga roliga människor i mon grupp ^^ haha. Sen gick jag o Lydia o letade upp Emy o lekte i ett annat "klassrum" bevis:
http://www.youtube.com/watch?v=_0_YQ7Oka7I 
Jag o Emy gör farafardansen ;) haha
 
Imorrn ska jag itne till skolan, omprovsdag - o jag har inga omprov ;) haha så jag ska til jobbet på eftermiddan o jobba! Yeey ^^ :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här: