notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Kategori: Från förr

Ute- eller hemmakväll: Beror på humöret
Salt eller sött: Sött
Lyx eller budget: På vad?
Sommar eller vinter: Sommar
När är du Född: 5 September 1990
Vad har du på dig en ledig dag hemma: Pyamas
Favoritfilm: Har ingen riktig favort :P
Har du barn:
Födelseort: Stockholm
Smeknamn: Cissi
Favoritfärg: Rosa, Svart .. men det beror på, på vad :P
Drömprins: Hm.. de varierar xD
Har du varit kär: Vet inte om jag skulle kalla det kär så här på efterhand
Maträtt: Är för mätt för att tänka på mat
Favorit resemål: Hittills.. Malta<3
Favoritblomma: Solrosor, kanske .. eller vanliga rosor
Tycker inte om: Döda grodor, inte levande heller för den delen :S
Senaste sjukhusvistelse: tisdag, 22 Maj
Favoritdricka: Vatten, öl och vin
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Gula
Vad gör du när du är uttråkad: Sitter vid datorn eller TV:n
Missbruk: varför inte?
Vän som bor längst från dig: Ööh, e inte så bra på geografi så jag vet inte vad som e längst bort!
Vad retar du dig mest på: Allt och inget
Läggdags: Hela tiden
Husdjur: Hund och katt
Skostorlek: 37-38
Syskon: Helene, Malin, Rikard, Robert, Therese och Viktor <3
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: typ rädda barnen kanske
Bästa bok du läst: Ondskan kanske
Är du Internetberoende: Nää
Favoritparfym: Lancôme, hypnoze
Gillar du snö: Inte när den är kall
När köpte du något åt dig själv sist: Igår, om glass räknas xD
Vilken film såg du på bio senast: Hata Göteborg
Senaste köpta skiva: Kiss, Alive
Favoritgodis: Choklad
Studier eller jobb: Man måste ju göra det ena för att kunna det andra så^^
Bästa kompis: Emy
Innerstad eller liten ort: Innerstad
Någonting jag tycker om med mig själv: jag gillar min ögonfärg
Någonting jag inte tycker om med mig själv: öhm, ofta mitt utseende men det inns andra saker också ^^
Detta är jag rädd för: att bli ensam
Tre saker jag vill ha varje dag: roligt, sol och .. luft
Tre saker jag absolut inte kan göra: stå på händer, vifta på öronen och höja på ena ögonbrynet ^^
Detta tycker jag om att göra: ha roligt^^
Detta vill jag göra just nu: Sova
Detta borde jag inte göra just nu: Äta, och det gör jag inte så "va bra!"
Bästa känslan: Glädje

Värsta känslan: Besvikelse, sorg, otillräcklighet, ensamhet
Egenskaper som en partner skall ha: ...... snäll vore ju bra xD

Något jag vill ha i present: ta med mig till en affär så kan jag peka
Detta har jag på mig just nu: ljusblåa pyamasshorts och ett rosa/vitt linne
Favoritkläder: Det varierar, haha
Stjärntecken: Jungfru
Färgen på mina ögon: Gröna (melerade)
Min längd: 162 cmÖnskar jag var bättre på: massa saker
Dagens dryck: Vatten
Senaste saken du köpte: ngt klädesplagg kan jag tänka mig ^^
Senaste sak du sa: meh, jag ska ju jobba imorrn!!
Vad tycker du om dina grannar?: Känner dem inte
Laddar du hem musik och film från internet? Jarå
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Emy .. och min familj :P
Vad föredrar du för sorts filmer? Sånna me lyckliga slut och ingen skräck fall jag inte har ngn att sova med efteråt :P

Solar du ofta? På sommaren så
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten
Vilken är din favoritglass?
Oj, alla med choklad typ
Har du varit deprimerad? Mjo
Är du kär? Nej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: