notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Uppsala

Kategori: Från förr

Idag vaknade jag vid 6-tiden =/ jag försökte somna om men det gick inte! ^^ hehe vid 8.30 gav jag upp och gick till datan ^^ xD sen vid kvart i 10 gick min buss till Orminge C. Emy satt däe så snällt när bussen anlände ;D hihi, vi tog 444 in till slussen och sedan T-banan till Centralen där vi bytte till Uppsalabusen!
Eller innan vi gick upp till den sista bussen gick vi och köpte kebab xD

I Uppsala mötte Tom och hans kompis oss, så gick vi till en fin fontän och simmade runt - eller a jag och Emy iallafall! .. jag tappade mitt hårspänne :(
Efteråt så gick vi till Em lekpark och lekte ..Sen gick vi ner till "stan" och väntade p¨å någon som inte kom ^^ haha så vii gick hem till Tom: det var lååååååååångt, dessutom så skulle vi gena över en fotbollsplan och det slutade med att vi var tvugna att klättra över ett högt staket! he-he. När vi kom hem till TOm bestäde jag och Emy att vi ville se på film, Eva & Adam fyra födelsedagar och ett fjasko. Men vi hann inte se klart :(, för jag och Emy skulle me bussen ner mot hufudstaden igen xD, men vi missade den och fick ta tåget ist! :P

Nu packar jag till Hultsfred! :D det är imorgon vi åker ju!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: