notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Tillsammans på stigen som leder oss fram

Kategori: Från förr

Idag gick jag upp klockan 05:45 =| , skulle till jobbet ju... men gud vad jag tyckte synd om mig själv xD
Jobbade i 8 timmar med att registera löner och gå igenom listor o shit^^.

På hemvägen fick jag ett SMS av storebror:
"Cissi kan du lägga hånfulen jag glömde gör er i min garderob. Tack"
Översättning:
"Cissi kan du lägga handduken jag glömde hos er i min garderob. Tack"
Det tog ett långt tag inna jag fattade vad en hånful var ^^ hahaha

Imorgon börjar sommaren på riktigt! :D
Jag och Emy ska till Uppsala och bada i en fontän! Hihi, sommarens projekt: att bada i så många fontäner som möjligt! ;D
Varför just Uppsala?Jo, för att Emys pokjvän bor där ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här: