notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

The Unforgiven - Metallica

Kategori: Från förr

Jag har just kollat på "A Cinderella story"


image91

Jag köpte den när idag när jag var inne i stan xD

Jag veeet att jag är hopplös ^^ men det var ju filmrea på Åhlens, så jag köpte den och "Almost Famous".

Den här veckan har jag köpt 5 filmer xD
- Eva & Adam - Fyra födelsedagar och ett fjasko
- Sin City
- Rika vänner
- A Cinderella story
- Almost Famous
 

... och nu när jag var i stan köpte jag en mick till datorn och ett par headphones xD och ett busskort: det var på grund av busskortet jag åkte till stan ^^

Men nu är jag ju glaad :D
Sitter här och lyssnar på Metallica :) men är lite sugen på Mötly Crüe, så kanske orkar byta CD snart, hihi

Ändrade planer för midsommar, IGEN!
Vi ska inte åka båten till mina gudföreldrars landställe längre xD (vi skulle ha åkt idag i så fall) utan vi tar bilen imorrn istället, och istället för att åka hem på söndag (som vi brukar) åker vi hem på lördag ^^
- Fine with me :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: