notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

SOOL

Kategori: Från förr

Vädret är ju heelt otroligt :D
- har just varit ute och solat, ska snart ut igen ^^

På väg till skolan åkte jag två fullsmockade bussar! Först med småbarn och sen med folk som skulle ta studenten! hehe, på hemvägen exakt samma sak fast då var 402:an fylld med sånna som hade tagit studenten + mkt annat folk ist ^^
På förmiddagen hade vi ekonomi men vi svesnkabetygen på den lektionen, eller a vi spelade jepordy också! haha, mitt lag vann ^^ och jag fick MVG i svenska *glad*
På eftermiddagen skulle vi ha fått SH och idrottsbetygen men Marcus var så seg på att gå igenom, så det var typ bara 5 pers. som hann! (på en timme). Sen på svenskan kollade vi klart på Troja och Amanda mobbade mig för att jag gör som jag gör när jag blir rädd :P ^^
Efter skolan fick man släpa med sig hela skåpet hem :S eller a innehållet av det iaf^^ .. Det var tungt och min påse gick sönder! menmen, jag klarade det iallafall ^^

Imorgon är det nationaldagen, så då är man ledig =D

Nu ska jag ut i soolen ;p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: