notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

SOMMARLOV <3

Kategori: Från förr

Fyfaaan va skönt att det är över! ingen mer skola (till i Augusti)

Idag möttes jag och Emy i centrum och tog bussen mot slussen, gick av i Henriksdal, missade precis 402:an så vi gick halva vägen upp och sen kom nästa buss^^
Alla klasser samlades i aulan där vi fick se en film som lärnarna hade klippt ihop (HAHA), jag var med! trodde att jag skyulle slippa se mig själv men det sista klippet så säger Annlis "Vad tycker eleverna om Krippa, Cissi?" och min tanke var "fanfanfanfanfan" och så sjönk jag ner så långt jag kunde i stolen! haha
Asså, lärarna hade gått runt i skolan under de sista veckorna och bett oss elever beskriva någon, jag beskrev Bamse (<3) och så tog de klippen och gjorde så det lät som om vi beskrev lärnarna^^ haha. Senså höll rektorn tal, det var inte såååå långt, som tur var ;D, o så fick massa böcker o blommor, och så spelade några musik. Dom var asbra :)
Efter det samlades klasserna i sina klassrum och så fick vi tårta ^^ haha :D
Jag och Emy kom inte me på bussen på tillbakavägen så vi fick gå halva vägen o ta nästa buss xD ^^, sen åkte vi runt halva stan för att bestämma oss för att åka hem till Emy och käka o sola :P ^^ haha
Sen skulle Emy till Tanto med sina esteter så jag åkte hem, när jag kom hem hade syrran 2 kompisar här "joy"  ..

Imorgon ska jag på handledarkurs och sedan ska jag jobba! jippi ....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: