notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Som vanligt ....

Kategori: Från förr

Vi skulle ha åkt klockan 07:30 för att komma undan traiken, vilket var en bra tanke men att orgabnisera så att den här famijen ska kunna hålla någon tidplan fungerar bara inte. Har aldrig fungera och kommer aldrig att funera!
Klockan är nu 07:45 och de andra sitter och äter frukost medan jag sitter här och börjar bli förbannad! Jag vill sätta mig i bilen, ta på mig mina hörlurar och sova i 1-2 timmar (har ingen aning om hur lång tid det tar dit). Jag är klar, var klar vid den utsatta tiden men nejnejnej vi kan inte åka än, för de ska bara .... maaah


Jaja, kommer hem imorrn som tur är..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: