notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Så kan det vara

Kategori: Från förr

Idag kom betygen!
- nu kan jag sluta ha ont i magen av nervositet xD haha

Jag fick 3 MVG:n och 4 VG:n, så ska vara nöjd :)

Jag är hungrig, har lite ont i halsen fortfarande och snorar =/
- stackars mig!
Men det ska gå över till helgen annars får det med mig att göra ^^ hahha

Kanske borde äta! åt frukost typ kl 9, den bestod av 2 mackor med skinka och te xD 

 Igår beställde jag Eva & Adam - fyra födelsedagar och ett fjasko. Hoppas att den kommer imorrn xD

IMORGON ÄR DET ETT ÅR SEDAN JAG ÅKTE TILL MALTA!!!
- Det här året har varit det bästa i mitt liv, tackvare Emy <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: