notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Onsdag

Kategori: Från förr

Fint väder :)
Ska nog ut och sola lite snart ^^
 
Det börjar bli riktigt segt att bara vara hemma =/ men ska köpa busskort imorrn och då måste jag in till stan och köpa nya hörlurar Xp haha. Eftersom jag ska vara med familjen över midsommar nu, behövs mycket musik xD


Just nu sitter jag och lyssnar på Guns n' Roses - Don't Cry
- Det är en av mina favoritlåtar med dem =). Man kan iof bli väldigt deprimerad av den, speciellt om man lyssnar på den för länge. Been there, done that xD


Nu när jag tänker efter så vill jag rita :), ska nog sätta mig i solen och göra det :P ^^ haha




Så nu har den här dagen segat sig förbi också!
- Jag blir långsamt galen av att vara hemma!!! Jag börjar fan deppa ihop :/
Dagen började faktist me tårar så kunde väl gissa att det inte skulle bli en toppen dag... Jag gick en promenad med Nemo i typ 1 timme för att rensa tankarna... men mina tankar torterar mig

Mamma är helt inställd på att jag vill följa med dem över midsommar, så får väl göra det :/ ... Som sagt: får ha med mig mycket musik! Just smile, they can't see that you're crying on the inside


Jag fryser

Kommentarer


Kommentera inlägget här: