notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Okej?

Kategori: Från förr

Nu har jag med gjorr det där när man trycker på suffle ( på musikspelaren) o får svar på frågorna ...


1. Hur mår du idag?
 Kom änglar

2. Kommer du komma långt i livet?
 Jag skiter i allt

3. Hur ser dina vänner dig?
 Dom dimmiga dagarna

4. Kommer du att gifta dig?

 FanFanFan

5. Vad är ditt livs themesong?
 Ooh baby I love you way

6. Vad är ditt livshistoria?
 Ditt jävla luder

7. Hur är skolan för dig?
 Friday I'm in love 

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Man must dance

9. Hur kommer imorgon att vara?

 As long as I have you

10. Vad är det bästa med dina vänner:
Bibel
 
11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Californian sun

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
 Territorial Pissings

13. Hur är det med ditt liv?
 Popitop

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
 Advertising Space

15. Hur ser världen på dig?
The Unforgiven

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
 March of pigs

17. Vad tycker dina vänner om dig?

 All of my love

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
 Trailblazers

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?

 Flyger

20. Hur kan jag göra mig själv glad?

I wanna be sedated

21. Kommer jag nånsin ha barn?

 Den som spar

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Drift away

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
 Hearts on fire

24. Vad är några tips till mig?

 800 grader

25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
Dream my days away


26. Vad är min danssång?
Dit solen aldrig når

Kommentarer


Kommentera inlägget här: