notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Nöjd ska man ju vara ... (?)

Kategori: Från förr

På förmiddagen hade vi betygssamtal i Engleska - fick VG - och jag har inte varit så besviken på mig själv på hur länge som helst :( .. Fyfan .. Efter det hade jag ont i huvet hela dagen! menmen.. Efter lunch hade vi ekonomi och då gjorde vi ingenting och fick gå hem men jag stannade i skolan för att vänta på Emy, så jag fick mitt mattebetyg  (matten var inställd egentligen) , VG i matte, ett starkt dessutom! Men jag kunde inte vara glad på grund av engelskan ... I stan kollade Emy efter en klädning som vi hade sätt igår men hittade den inte =/ så vi käkade på Taco Bar! haha :). När jag komhem gick jag och la mig på grund av huvudvärken... Sov i fyra timmar typ! Ska duscha snart ...

Mördarvals - Dia Psalma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: