notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

My day

Kategori: Från förr

Idag fick jag ett sms (av Sandra) klockan halv åtta!! haha, så sen var jag vaken,...

Jag ock mamma åkte in till stan runt tio/ halv elva för att leta klädningar :P ^^ hehe, hittade en grön som jag ska ha på mig på skolavslutningen :) Sen träffade jag Emy och Malin vid plattan :D vi fick se en som blottade sig :S:S
Sen kollade vi i affärer och umgicks, hihi!

Nu är jag hemma, blöder näsblod och har just skrivit klart min dikt (som vi har i läxa till imorrn)..

How do you know if it's for real or just a fake?
How do you know if your heart is gonna berak?
If you want my love:  have to awnser that and promise me I wont end up crying.
Promise me I'm safe with you, because from hurt my heart is slowly dying.  
 

// Cissi

Kommentarer


Kommentera inlägget här: