notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Känner mig som vädret

Kategori: Från förr

Det regnar

Jag har jobbat hela dagen och det var hur stressigt som helst, semesterlönerna ska bli klara den här veckan! Jag levde på koffein idag men nu är jag trött... Känns som om jag skulle kunna somna om jag la mig ner xD

Det smakar tvål i min mun :/ det kan bero på att jag lekte med mina såpbubblor och fick en i munnen men aa.. blä^^
 

Kommentarer

  • Sessan säger:

    Sugen på festklänningar, välkommen då till min blogg =)

    2007-06-27 | 18:19:19
    Bloggadress: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här: