notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Ja .

Kategori: Från förr

Idag gick jag upp 08:00, eller a jag var uppe vid 07:30 o satte på musik ^^ - Mötly Crüe
Vid halvtiotiden åkte jag och mamma till slussen, parkerade och tog tunnelbanan till Odenplan, för det är sthlm maraton idag så innerstan skulle stängas av senare på dagen.
Sedan satt vi på handledar kursen på odenplans körskola i 4 timmar! men nu är det gjort :D
Efteråt gick vi ner mot centrum och jag fick en ny bikini och ett par skor till bröllopet :)

Sedan åkte vi till Hemköp och köpte lunch/middag :)

Nu är jag hemma, är jätte mätt och lyssnar på Guns n' Roses - Ain't it fun?
=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: