notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

I hope I'm not a hopeless case

Kategori: Från förr

Idag sprang jag med hunden :O, jag vet: kors i taket! ^^ haha
Men jag fick mer ont i halsen bara .... Stackars mig!
Min Eva & Adamfilm kom idag =), sen var Helene och Mathias här och åt middag! Så den här dagen sög inte helt och hållet :) Dessutom började ju Gimlore Girls idag :D:D:D:D

"I can't hold on to what you got, when all you got is hurt"


Josefine får inte komma hit på midsommar längre =/. Så jag får väl följa me familjen ut skärgården, det är väl iof ganska mysit och så behöver jag itne vara orolig att storebror inte ska ha någon jämnårig att prata med! hehe :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: