notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Hultsfred<3

Kategori: Från förr

Nu är jag hemma igen, igår åkte jag från festivalen upp till min storesysters bröllop men det ska jag skriva om lite senare :), först ska jag skriva om Hultsfredsfestivalen-07

Emy, Eva och Stacy kom och hämtade mig vid 14- tiden i onsdags sen åkte vi nedåt! Vi stannade och fikade lite annars var det raka vägen, eller jsute vi fick stanna en gång till i Småland vid en buske xD 
Stugan vi hade blivit lovade inehöll, 2 rum, kök och badrum - den vi fick var en stuga som bestod av ett rum, som var mindre än mitt här hemma, med 2 våningssänga inproppade! - men vi överlevde, det som var surt var att vi sammanlagt betalade 6000:- för fyra nätter :S FÖR DET LILLA HÅLET I VÄGGEN.
Jag och Emy kikade på Fogging Molly, Velvet Revolver och Korn på torsdagen sen köpte vi lite saker och vandrade runt i största llmänhet xD, på fredagen sov vi ut för vi hade inget speciellt vi ville se förens Ozzy (<3)som började lira kl 22.00 eller juste vi skulle ju kika på Lamb of god vid sju-/åttatiden men vi orkade inte stanna där sååå länge menmen ...
Jag har ont i nacken och i halsen, xD


Nästa år säger jag bara, då jävlar!



Igårmorse hämtade pappa, Anna och Viktor mig och sjussade upp mig till Dufwegårds Herrgård där jag skulle möta mamma, Stefan, Rikard, Robert och Therese. Men först åt vi lunch- det var asgott xD
Vid 15.30 åkte vi mot Halla, där kyrkan låg =) 
Helene och Mathias bröllop var jättefint och blödig som jag är vattnade sig mina ögon (haha) , det har jag efter mor min som också satt med tårar i ögonen hihi
Efter cermonin åkte vi hem till Mathias mormor som höll i mottagningen :), där åt vi god mat och hade det trevligt =)
Efteråt åkte vi tillbaka till herrgården och sov, jag, Robert och rikard fick åka med Helene och Mathias i deras rangerover istället för Stefans bullriga landrover xD hihi, men det fich inte Therese ^^ 
Vi åt frukost på herrgåren och sedan påbörjade vi hemresan!
Nu är jag hemma igen :P  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: