notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

HULTSFRED

Kategori: Från förr

Jag kan inte sooovaa haha, jag blir alltid så här innan jag ska åka nånstans :S ^^och idag bär det var till Hultsfredsfestivalenweeeeiij  :D:D
Jag har nästan packat klart och jag vet vad jag ska ha på mig i bilen vad mer finns det att planera? hehe, a jag blir lungare av att planera för då kan man ju tro man inte glömmer nått xD
Jag börjar bli stressad, fast vi inte ska åka förens om ca 5 timmar ^^

En Björn Och En Tiger - Cahra 77

Jag måste ju åka ifrån festivalen på lördag, men lika glad för det är jag för då ska Helene och Mathias gifta sig! =D
Helene är min storesyster, btw, det känns helt sjukt att hon ska gifta sig redan! Asså haha, det känns inte som om hon är en vuxen lxm, ^^. Men när man tänker efter så är hon ju det, har jobb och sambo som hon nu ska gifta sig med, jo när man säger det på ett sånnt sätt så hör man ju att hon är vuxen.. hehe

Dreamer - Ozzy Osbourne


Lillasyster kommer nog tycka att det är skönt när jag åker, haha, sitter här och lyssnar på musik när hon sover i rummet brevid (A) .. men jag tycker inte om när det är tyst!
Hon skulle ha stannat kvar i sitt rum där uppe och lämnat mig ifred här i min källare. Ja, jag tycker att hon får skylla sig själv xD



Maah snart är det dags att åka typ xD

Nu är klockan 12.47
Jag är måttligt stressad för ingenting och trött som ett marsvin ^^ haha
AAH det känns heelt sjukt att vi ska åka IDAG! Man har gått o längtat i flera månader (år) och nu är det här :D
Väskan är packad. Den står i hallen. Jag är stressad. Ja, jag måste vara påväg någonstans ^^  

Jag spelade "the sims" ,som vanlgt, alldeles innan nu. Men jag kännde att det var dags att sluta eftersom jag började skrika på gubbarna xD
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: