notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Here I go again

Kategori: Från förr

Idag försvann ...
Jag har spelat the sims, solat och kollat på TV ... Allt i min ensamhet ><



Har just kollat på "Hannah med H" som gick på 5:an ...

image86

Jag har såg den när den gick på canal + (ett antal gånger) men .. den är bra :) ,, ganska skum handling och så men jag gillar den iallafall :p ^^  '

image87 mjiff, han är så snygg



I brist på annat att göra, fortsätter jag att skriva lite här ^^

Imorgon ska jag och mamma in till stan och kolla efter en klädning till mig, som jag ska ha på mig på Helene och Mathias bröllop den 16 juni . Efter det ska jag träffa Emy, Astrid och Malin inne i stan :), det känns som det var en evighet sen jag träffade Astrid och Malin !! .. Emy träffade jag senast igår ^^
 
Jag börjar bli trött igen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: