notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Fredag

Kategori: Från förr

Idag jobbade jag 07:15-16:40...
Jag gick igenom alla löner som jag har registrerat under veckan och sedan fick jag sammanställa lite statistik .. och fixa posten ^^

Jag bestämmde mig för att jobba måndag-tisdag nästa vecka med!
- pengar är ju alltid trevligt

Nu är det ju helg och vad ska man då hitta på? INGEN ANING ...
Får se ifall det dyker upp något intressant :)

Lillebror kom in på Nackademins gymnasium så vi kommer att gå i samma skola och ja kommer att få ha honom här hemma! (han flyttar från sin mamma och hem till oss i augusti)

Ska kolla om det är något på TV, eller kanske duscha ... ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: