notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Ett år sedan <3

Kategori: Från förr

Idag är det ett år sedan jag åkte på språkresa till Malta och jag kan lungt säga att det är det bästa jag har gjort i hela mitt liv ! =D <3
- Gud vad jag saknar det ....

image90




Idag hade jag tänkt att åka in till stan men kom nyss på att mitt busskort har gått ut =/ , ska få ett nytt av mammsen på Torsdag! Så idag sla jag gå ut och springa har jag bestämmt mig för xD
12:30 ska det ske ^^ haha
Jag är förkyld men jag orkar inte bara sitta här och ruttna i en dag till :p
 

Jag måste fixa nån fest som jag o Josefine kan gå på, på midsommar ju ^^ haha,, Är iof ensam hemma hela helgen ;D man aa ...
Igår fick jag den oundvikliga kommentaren av Stefan " Cissi, var rädd om högtalarna! De här är inte ju bara lånade dessutom". Han säger det varje gång man ska vara ensam hemma ^^ , bakgrunden är att både Helene och Malin har försört ett varsit par när de var ensamma hemma xD    

Kommentarer


Kommentera inlägget här: