notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

En vecka kvar

Kategori: Från förr

Jag är hemma och halvsover, familjen ska upp till Norrtälje snart. Stefans systerson fyller 40 år idag, men jag pallar inte följa me^^ ..

Jag ska spela The Sims och ta det lungt idag,, har jag planerat haha. Eller så kanske man ska vara ute nu när det är så himla vackert väder ;D Jag satt iof ute och solade lite nyss men aja :)

Klippde mig igår, det tog 3 timmar, och hin som klippte mig ville inte avfärga håret igen så jag har fortf. brunt hår. Efter sommaren kanske det går sa hon.. aja =/ ^^ haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: